www.fer3on.ahlamontada.net
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

www.fer3on.ahlamontada.net

منتدى منوع

الرئيسيةبوابة الافلام اأحدث الصورالتسجيلدخول

الأسماعيلى برازيل مصر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
yasso
عضو نشيط
عضو نشيط

ذكر

الأسماعيلى برازيل مصر Empty
مُساهمةموضوع: الأسماعيلى برازيل مصر   الأسماعيلى برازيل مصر I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 4:06 pm

[/right]الأسماعيلى هو أول نادى يفوز ببطولة افريقيا للأندية أبطال الدورى سنة 1970
والأسماعيلى لا يحقد على الأهلى كما أدعى كامبا
انما جمهور الأسماعيلى بيكرة الأهلى لشراء لاعبى الأسماعيلى
بالطرق المشروعة و غير المشروعة
[center]D:\الأسماعيلى\صور\صور مباراة المصرى\Snapshot_081016_007.jpg
الامبراطورة
Admin
Admin
الامبراطورة

انثى

الأسماعيلى برازيل مصر Empty
مُساهمةموضوع: رد: الأسماعيلى برازيل مصر   الأسماعيلى برازيل مصر I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 6:16 pm

السلام عليكم
اولا انا بشكر العضو المميز ياسو على المشاركه بس انا عايز اوضح حاجه انا بحترم النادى الاسمعيلى جدا لانه نادى يستحق الاحترام ونادى بجد بيطلع لعيبه كويسه جدا وكمان بينافس فى الدورى كويس انما يا ياسر ابل الكوره لازم يكون فى احترام للانديه ومحبه علشان المنتخب يكون كويس وتئدر مصر تخش كاس عالم ولو مره نفرح بيها انتا بتئول ان الاهلى بياخد العيبه من الاسمعيلى ده مش عيب الاهلى الكوره احتراف وكل العيبه تتمنى تلعب فى الاهلى او الزمالك وده مش من فراغ لاء لان الاهلى بالاخص ئدر انو ياخد مكانه عاليه جدا على مستوى افريقيه وبدء عالميا يظهر وينافس و معلش العيبه الى بتيجى فى الاهلى وتسيب الاسمعيلى مش بتيجى بالدرب وله بالخطف بالعكس دول بيجه برضه كامل وبيكونه فرحنين لان ده اصلا حلم اى لعيب كوره مصرى ابل متعاتب الاهلى عاتب الاداره الاسماعيليه هم الى بيوفئه ان العيبه تتباع يعنى مش مجبرين ومعلش بئه بالنسبه للحقد فالصوره تتكلم ده اكتر حاجه تبين ان الجمهور الاسمعيلى جمهور ملهوش غير انه يئول الاهلى وحش الاسمعيلى اتظلم والخ ده منظر اصلا يسئ ليهم لانهم بيحاربو مش نادى الاهلى دول بيحاربو مصر تخيلو انهم بيتمنه فوز نادى افريقى على النادى الاهلى على بلدهم مش لائى كلام تانى ائولو وشكرا لمشركتك يا باشا ونستنى الرد والمزيد ومع احترامى لجميع الاراء واختلاف وجهات النظر
https://fer3on.ahlamontada.net

الأسماعيلى برازيل مصر
صفحة 1 من اصل 1